the-undead
name: smInt.chAnsImIn
age: 19!!
school: NP

loves
EatIng
dIving
cursing =X


wishlist
wish? to dIE!!
Enjoy fIrst bEforE dyIng
wIsh to hAve anothEr wIsh


before.life
05/01/2003 - 06/01/2003
06/01/2003 - 07/01/2003
07/01/2003 - 08/01/2003
08/01/2003 - 09/01/2003
09/01/2003 - 10/01/2003
10/01/2003 - 11/01/2003
11/01/2003 - 12/01/2003
12/01/2003 - 01/01/2004
01/01/2004 - 02/01/2004
02/01/2004 - 03/01/2004
03/01/2004 - 04/01/2004
04/01/2004 - 05/01/2004
05/01/2004 - 06/01/2004
06/01/2004 - 07/01/2004
07/01/2004 - 08/01/2004
08/01/2004 - 09/01/2004
09/01/2004 - 10/01/2004
10/01/2004 - 11/01/2004
11/01/2004 - 12/01/2004
12/01/2004 - 01/01/2005
01/01/2005 - 02/01/2005
02/01/2005 - 03/01/2005
03/01/2005 - 04/01/2005
04/01/2005 - 05/01/2005
05/01/2005 - 06/01/2005
06/01/2005 - 07/01/2005
07/01/2005 - 08/01/2005
08/01/2005 - 09/01/2005
09/01/2005 - 10/01/2005
01/01/2006 - 02/01/2006
05/01/2006 - 06/01/2006
06/01/2006 - 07/01/2006
09/01/2006 - 10/01/2006
12/01/2006 - 01/01/2007

friendss
Azly & Narene
Azly
Boony0ng
ChrIstIna
Evelyn
FarEe
GuanHui
Grace
Hui^Hui
lInxIn xIn
Jane
Jay
Lynn
Rowena
I-Sya
IrfAn
Joey
MinghUi
Mandy
Nurul
Rachel
Pinky
Xavier
xIaoweI
yIshan
4A5 Online Gallery
zIv

credits
fionaa*
amanda keeys
blogger
blogskins
photobucket

- - - + + - - -

skin || rest.in.peace

designedfionaa*
`kopydowned-
allrightsreserved*

*picture belongs to
amandakeeys

Wednesday, December 31

Another hard day.. heheh went out buddy wif huI huI today again =)
we both hardworkin yOu knOw.. we both add up jus nice bell and add one more.. hahah nvm one la..
hahah my same old words >> tml will be beta.. =P bleah..
haiyo.. tml 2004 le.. dont know where to go.. go work??
lol.. yeah theres still someone go to work tml.. i don know wan to go not leh.. wat do you think??
you will say >> mad ar.. =P
hehe ya knOw wat again..
i think got 30 to 40 for my bonus and plus my own muaney$$ think got 40 to 50 ba..
now left 10 bucks liao.. i m a big big loser.. why cant i control to buy the ring and bracelet..
stupId mI.. and hOr my buddy stress le.. i hOpe she will nOt toO stress when Out field..
and damn damn hOpe she cOntinue thIs jOb leh.. Or elSe nO one in the cOmpany liao..
she so sweet one yOu knOw.. she still got One frenz name LydiA. anOther chIo bu.. =0)
aftEr thE thOse usuAl rEtUrn stOck stUff thEn wE gO walk wAlk..
the fIvE ppl walkIng heRe and thEre.. haHa.. =P
wEnt eaT thE nOoch thIngy.. full.. aCcompAny mEiyIng gO hOmE aftErtt..
now sIt dOwn hEre tYpe.. BLEAH... buA bUa..

Shania Twain - From this moment on..



10:27 PM
-i died and i cameback

- = - - = -

Tuesday, December 30

bad production result today.. hahah but nvm..
we still go shop for crab.. ppl will think > huh?? crab??
haha yeah.. crab.. 3 for $5 (small small one)..
and we put it in those container tt put tortise..
all ppl in train and bus all lkeep lookin and curious abt we keepin the three little crab.. lolx.. =X
so cute.. today spend all my money.. shit..
left few cents.. i total got few hundred (my pay + bonus) and now few cents!!
yesterday bought a bag as well..... green colour one...
cost mi 45 bucks.. and now bankrupt.. hp bills come..
hahah and guess wat... i no $ to pay.. mahaha..
and i got my b'day present from mua company fren as well.. (liwei, hui hui, lydia and jasmin..)


10:38 PM
-i died and i cameback

- = - - = -

Sunday, December 28

spend my day with my frens and family..
shoppin and stuff.. chicken chOp chOp.. pizza and so on.
On leave tml.. shh don tell anyone.. they don know..
Ooops.. =X will be going to k box.. =P
cause i told them i go school. Lame excuse. =X
having a great time for this 16th B'day.

Michelle Branch - Goodbye to you.


11:59 PM
-i died and i cameback

- = - - = -

Saturday, December 27

=s alOnE At hOmE.. =s
.ha-lei-lu-ya.


11:16 PM
-i died and i cameback

- = - - = -

another few more hrs to mua b'day.. hahah..
real touched when rachy tell mi the message passed by ju to mi..
he rmb my b'day!!! and he still rmb although he is in his weak condition..
man!! i m real touched..
and i got sabo by ppl in my company..
Ben ( our vice president) << buy one cake to smash my head into it..
and jason (our manager) being damn childish and stupid to play the cake with mi..
OMG i cant believe tt company haf those manager and supervisor to be so nice with us (trainee)
i am happy to be in this company (TVM)
known alot of frens. (lilin, jian ying, liwei, adeline, hui hui... )
all so nice..
i haf lots of wish now.. one of them is to wish ju will get well soon..
and wish that most of my frenz will be satisfied wif their results.
and hope all will enjoy their days no matter in their work, studies and so on..
jus live on happily with freedom.. and $$$... Mahahaha...
heheh i will get my pay on 7 Jan.. lol... lets countdown ba... Bleah*

Michelle Branch - Breathe


10:58 PM
-i died and i cameback

- = - - = -

Thursday, December 25

MeRry ChR|stmAs!!
Selling belts and wallet today.
Result which i didnt expect.
pretty fine. went k-box after tt.
and time flies. another time arrive.
wat tokin mi?? hmm..
takE cAre.. n|tEz


12:19 AM
-i died and i cameback

- = - - = -

Sunday, December 21

Oh... hehe.. quite some time since i update my blog..
:) been busy earnin money.. mahaha..
today treat my fren... they are so damn sweet.. i got alot of stuff today..
got a present from my fren's bro, and a watch from my darlings.
cake from auntie and uncle. thankz. i m happy today although nothin much happen.
as i also long time nv see them le..
Beside tt meiying lah.. kekek cos i everyday see her..
happy day.. actually today is my cousin b'day but in the end celebratin mine instead..
Ooops.. GoOd dAy...


10:24 PM
-i died and i cameback

- = - - = -

Saturday, December 13

oh man.. why cant i login to msn?? why!! anyway today i m free le...
Finally... i got tt job le.. its a sales marketing..
Anyway i start as a observer on wednesday and first day of work on thursday.
i sold 8/10 on the 1st day
7/10 in 2nd day
and 12/12 today.. i clear my stock..
i really need to thankz my buddy..
if w/o him, i don think i can do this well man...
Anyway this job is real tough..
Don think its easy ok..
Meiying also did her job damn well.. she got the potential man..
of course.. hahah.. shes my darling..
Ooops =X
Haiz.. i want to go MSN!!!!
why CANNOT login one!!


8:32 PM
-i died and i cameback

- = - - = -

Tuesday, December 9

Hallow.. its another day for mi to laze at home..
its a rainy day.. clear sky after tt..
i slept all the way.. ate jus one meal today..
haha..
i gonna wakes up early tml.. around 6... Agrrrh
interview at Aljunied in the morning..
Fuck.

*speechless* i heard tt my fren is in the hospital now
lets pray. hmm don think i will say out the name and matters..
sometimes whole class thinks hes irritatin but hes still fun..
build up the effect.. hahha.. alright.. jus hope hes alright..
look on the bright side pal.. do watever u want.


11:58 PM
-i died and i cameback

- = - - = -

*yawn*


3:12 PM
-i died and i cameback

- = - - = -

Monday, December 8

Man.. going to burst..
ate steamboat in sakae sushi..
abit the stupid.. abit paiseh also.
this is the first time they try e steamboat thingy..
Ordered our fav as well!!
ate damn lot.. ate the ice-cream too.
-Yummy- heavenly food.
heheh.. actually go to Bishan is to find job..
find a place to sit down and draw newspaper..
In the end sit there and jus eat like nobody business..


10:57 PM
-i died and i cameback

- = - - = -

Sunday, December 7

FINALLY!!
I got my G50..
my vcd!! ..


8:26 PM
-i died and i cameback

- = - - = -

Saturday, December 6

...
I ran into a stranger as he passed by,

Oh excuse me please" was my reply.

He said, "Please excuse me too;

I wasn't watching for you."

We were very polite, this stranger and I.

We went on our way and we said good-bye.

But at home a different story is told,

How we treat our loved ones, young and old.

Later that day, cooking the evening meal,

My son stood beside me very still.

When I turned, I nearly knocked him down.

"Move out of the way," I said with a frown.

He walked away, his little heart broken.

I didn't realize how harshly I'd spoken.

While I lay awake in bed,

God's still small voice came to me and said,

While dealing with a stranger, common courtesy you use,

But the children you love, you seem to abuse.

Go and look on the kitchen floor,

You'll find some flowers there by the door.

Those are the flowers he brought for you.

He picked them himself: pink, yellow and blue.

He stood very quietly not to spoil the surprise,

You never saw the tears that filled his little eyes."

By this time, I felt very small,

And now my tears began to fall.

I quietly went and knelt by his bed;

Wake up, little one, wake up," I said.

Are these the flowers you picked for me?"

He smiled, "I found 'em, out by the tree.

I picked 'em because they're pretty like you.

I knew you'd like 'em, especially the blue."

I said, "Son, I'm very sorry for the way I acted today;

I shouldn't have yelled at you that way."

He said, "Oh, Mom, that's okay. I love you anyway."

I said, "Son, I love you too, and I do like the flowers,

especially the blue."



FAMILY

Are you aware that if we died tomorrow,

The company that we are working for could easily replace us in

a matter of days.

But the family we left behind will feel the loss for the rest of

their lives.

And come to think of it, we pour ourselves more into work than

into our own family,

an unwise investment indeed, don't you think?

So what is behind the story?
...


6:01 PM
-i died and i cameback

- = - - = -

Friday, December 5

Went all the way to Aljunied yest for two interview..
ate in one of the shop there.. damn nice!!
job hunt for so long.
not even one call reach us. Until yest.
a sweet lookin manger from one of the company interviewed us.
called us straight away on tt day.
hahah.. she don look like manager to me!!
No offence.. but yeah.. shes sweet, act jus like my frenz.
need to go for a second interview on wed. in Aljunied again!!
hmm.. no choice..


1:13 PM
-i died and i cameback

- = - - = -

Thursday, December 4

Diving?? how i wish i could!!


12:58 AM
-i died and i cameback

- = - - = -

Wednesday, December 3

watched master and commander.
went kallang yest. lost. haha..
tml gtg three place for interview.
bought two stuff today.. keke
watch face/off jus now. the sound effect wake mi up..
weak. strength-less.



10:26 PM
-i died and i cameback

- = - - = -

Monday, December 1

i miss something once in my life.
really really miss it.
i want my fren back. i wan my sch life.
but definitely w/o those bks and naggin.
NO exams.. only some teachers and frens!!
*Sighx*

Green Goddess
Goddess of green. You probably prefer to be outside
where you can get some fresh air!


What element would you rein over? (For Girls)
brought to you by Quizilla


11:03 PM
-i died and i cameback

- = - - = -

went to town. did nothin. crap.
called the bum shop.
will go kallang for interview tml.
stayed in my cousin's hse yesterday.
one day w/o my music. dying there. =P
got a website from an e-mail.
nice song and character.
watch it @ >> http://www.happyfacehome.com/mtv/kiss.htm

Shania Twain - From this Moment on


10:32 PM
-i died and i cameback

- = - - = -

Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com <bgsound src="http://www.freewebs.com/33344b/Aslyn.swf" loop=INFINITE>